Використання програм-тренажерів для навчання математики в початковій школі

Authors

  • T.A. Kuchinova Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна
  • S.L. Koniukhov Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.158-161

Keywords:

початкова школа, електронний засіб навчального призначення, програма-тренажер, електронний тренажер, математика, елементи геометрії

Abstract

В статті обґрунтовано доцільність використання інформаційних технологій в процесі навчання математики у початковій школі. Проведено аналіз існуючих електронних тренажерів з математики для початкових класів. Запропоновано проект програми-тренажеру для комп’ютерної підтримки вивчення елементів геометрії у 4 класі.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 175 / PDF downloads: 281

References

Каменева Т.Н. Электронные средства учебного назначения: классификация и дидактические особенности / Т.Н. Каменева // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – №8. – С. 28–34.

Коваль Т.И. Подготовка преподавателей высшей школы: информационные технологии в педагогической деятельности: учебно-метод. пособие / Т.И. Коваль, С.А. Сысоева, Л.В. Сущенко. – К.: Изд.центр КНЛУ, 2009. – 280 с.

Навчальна програма „Математика 4 клас”: [Електронний ресурс] / Навчальні програми для початкової школи (1-4 класи). – Режим доступу: http://osvita.ua/school/program/8793/.

Пушкарьова Т.О. Електронний навчальний посібник з математики для 1 класу / Т.О. Пушкарьова, О.О. Рибалко // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – № 2. – С. 43–46.

Рубан К.П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі / К.П. Рубан // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – № 3. – С. 38–41.

Published

2017-04-03

How to Cite

Kuchinova, T., & Koniukhov, S. (2017). Використання програм-тренажерів для навчання математики в початковій школі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 158–161. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.158-161