Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес

Authors

  • M.A. Levkovych Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна
  • O.V. Naumuk Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.162-165

Keywords:

Remastersys, Linux, Lubuntu, програмне забезпечення, операційна система

Abstract

У статті описано основні етапи проектування та розробки власного дистрибутиву на базі операційної системи Linux, описано головні причини обору ОС, визначено набір програмного забезпечення, описано основні етапи створення дистрибутиву за допомогою програми Remastersys.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 163 / PDF downloads: 114

References

Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти/ВЮ Биков/Інформаційні технологій і засоби навчання. – 2010.–№ 1 (15). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/e-journals/ITZN/em15/emg.

Вембер В. П. Інформатизація освіти та проблеми впровадження педагогічних програмних засобів в навчальний процес. – [Електронний ресурс] / Вікторія Павлівна Вембер // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2007. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/859/.

Козлакова Г.О., Ковалюк Т.В. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вищої школи: аналіз стану, проблеми, перспективи // Вісник НТУУ «КПІ». – 2009. – №. 3. – С. 102–107.

Комягин В.Б. Ubuntu Linux 11.04. Русская версия. / Валерий Борисович Комягин. – Москва: Триумф, 2012. – 208 с. – (Официальный дистрибутив + учебный курс).

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33 (329). – 24 с.

Lubuntu. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://wiki.ubuntu.com/Lubuntu.

Published

2017-04-03

How to Cite

Levkovych, M., & Naumuk, O. (2017). Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 162–165. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.162-165