Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology
Home
Current
Archives
Editorial Board
For Authors
Author Guidelines
Author Fees
Copyright and Licensing
Privacy Statement
About the Journal
Aims and Scope
Peer-review process
Publication Ethics
Open-access Statement
Plagiarism policy
Contacts
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 1 No 1 (2015): Informatsiini tekhnolohii v osviti ta nautsi
Published:
2015-06-01
Articles
Модель професійної підготовки фахівців з використанням сервісу зворотного зв’язку
L.M. Alforova
1-7
pdf (Українська)
Проблеми ефективного використання автоматизованих систем тестування
L.I. Bilousova, O.H. Kolhatin
8-16
pdf (Українська)
Використання потижневої структури дистанційного курсу при змішаній формі навчання
Yu.V. Botuzova
17-24
pdf (Українська)
Використання інформаційних технологій у навчальних проектах з фізики
A.I. Vahis
25-32
pdf (Українська)
Комп’ютерне моделювання у підготовці фахівців з вищою освітою
R.M. Horbatiuk
33-42
pdf (Українська)
Використання інтернет-підтримки у самостійній роботі майбутніх учителів
Ya.O. Kotko
43-49
pdf (Українська)
Переваги мобільної операційної системи iOS у розробці додатку для підготовки до ЗНО
I.M. Krasulia
50-55
pdf (Українська)
Особливості виконання дипломних проектів майбутніми інженерами-програмістами
V.S. Kruhlyk, M.O. Vinnyk, O.O. Plechii
56-67
pdf (Українська)
Переваги навчання з використанням технологій e-learning у порівнянні з традиційною освітою
O.V. Mamon
68-72
pdf (Українська)
Использование инструментов игрофикации в онлайн обучении
N.S. Martynova, Ya.N. Sotnyk, I.I. Ovchynnykov
73-76
pdf (Українська)
Алгоритми авторизації та персоніфікації користувачів освітніх онлайн ресурсів
O.S. Perederii, V.V. Osadchyi
77-83
pdf (Українська)
ABOUT THE JOURNAL
General information
Aims and Scope
Peer-review process
Open-access Statement
Publication Ethics
Plagiarism policy
FOR AUTHORS
Author Guidelines
Copyright and Licensing
Privacy Statement
Article sample
e-ISSN
2521-1234