Об’єктно-орієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів

Authors

  • S.L. Koniukhov Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.122-126

Keywords:

програмування, програміст, об’єктно-орієнтований аналіз, складність програмного забезпечення, об’єктно-орієнтоване проектування, об’єктно-орієнтоване програмування

Abstract

У статті розглядається значення об’єктно-орієнтованої методології у системі навчання майбутніх програмістів. Наводиться зміст дисципліни „Об’єктно-орієнтоване програмування”. Сформульовані пропозиції щодо удосконалення системи вивчення ООМ в університеті.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 118 / PDF downloads: 159

References

Буч Г. Объектно-ориентированный анализ и проектирование с примерами приложений, 3-е изд.: Пер. с англ. / Г. Буч, Роберт А. Максимчук и др. – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2008. – 720 с.

Вайсфельд М. Объектно-ориентированное мышление / М. Вайсфельд. – СПб.: Питер, 2014. – 304 с.

Жураковський Б.Ю. Об’єктно-орієнтована технологія проектування систем управління / Б.Ю. Жураковський, О.Г. Варфоломеєва, О.В. Гладких, О.А. Хахлюк // Вісник ДУІКТ. – 2013. – №1. – С. 49–53.

Published

2017-04-03

How to Cite

Koniukhov, S. (2017). Об’єктно-орієнтована методологія розробки у структурі підготовки майбутніх програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 122–126. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.122-126