Особливості викладання курсу „Сходинки до інформатики” у початковій школі

Authors

  • A.S. Kulebiashkina Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна
  • S.L. Koniukhov Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.147-150

Keywords:

початкова школа, програмний продукт дидактичного призначення, пропедевтика, інформатика, компетентність

Abstract

У статті обґрунтовано доцільність впровадження курсу „Сходинки до інформатики” у початкових класах. Надається коротка характеристика компетентностей і напрямів діяльності учнів, формування яких необхідно забезпечити в процесі вивчення курсу. Наводиться перелік тем, які вивчаються, і програмного забезпечення для підтримки курсу.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 158 / PDF downloads: 191

References

Постанова КМУ „Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти” № 462 від 20.04.2011 року: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/.

Смоляк В.М. Методичний посібник. Методика інформатики в початковій школі. Частина 1 / В.М. Смоляк. – Запоріжжя: ЦК ЗПК викладачів інформатики, 2007. – 50 с.

Сходинки до інформатики: програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2-4 класи: [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, О.В. Коршунова, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Ривкінд. – 2013. – Режим доступу: http://stromilo.sch35.com/p/info-2klass.html.

Published

2017-04-03

How to Cite

Kulebiashkina, A., & Koniukhov, S. (2017). Особливості викладання курсу „Сходинки до інформатики” у початковій школі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 147–150. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.147-150