Особливості викладання курсу „Сходинки до інформатики” у початковій школі
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.147-150Keywords:
початкова школа, програмний продукт дидактичного призначення, пропедевтика, інформатика, компетентністьAbstract
У статті обґрунтовано доцільність впровадження курсу „Сходинки до інформатики” у початкових класах. Надається коротка характеристика компетентностей і напрямів діяльності учнів, формування яких необхідно забезпечити в процесі вивчення курсу. Наводиться перелік тем, які вивчаються, і програмного забезпечення для підтримки курсу.
Downloads
References
Смоляк В.М. Методичний посібник. Методика інформатики в початковій школі. Частина 1 / В.М. Смоляк. – Запоріжжя: ЦК ЗПК викладачів інформатики, 2007. – 50 с.
Сходинки до інформатики: програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2-4 класи: [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, О.В. Коршунова, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Ривкінд. – 2013. – Режим доступу: http://stromilo.sch35.com/p/info-2klass.html.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 A.S. Kulebiashkina, S.L. Koniukhov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.