Інтеграція методів і засобів ІКТ у методику навчання української мови
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.154-157Keywords:
закономірності інноваційного навчання української мови, принципи комп’ютерного навчання, інформаційно-комунікаційні технології, інтеграція методів і засобів у навчанні української мовиAbstract
У статті розглянуто деякі аспекти проблеми модернізації шкільної україномовної освіти. На основі аналізу і синтезу теоретичних положень та педагогічної практики визначено закономірності навчання української мови з використанням ІКТ. Розкрито дидактичні умови інтеграції методів і засобів ІКТ у методику навчання української мови, наведено окремі приклади такої інтеграції.
Downloads
References
Рождественська Д. Б. До проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів) / Д. Б.Рождественська, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання / За ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. – К. : Атака, 2005. – С. 162–170.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 O.A. Kucheruk

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.