Особливості використання електронних засобів навчального призначення в загальноосвітніх школах України

Authors

  • T.A. Linkova Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна
  • T.M. Sharova Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.178-181

Keywords:

електронні засоби, електронний підручник, електронний ресурс

Abstract

У статті розкриваються особливості використання електронних засобів навчального призначення, які можна використовувати в загальноосвітніх школах. Акцентується увага на перевагах таких електронних ресурсах та можливості використовувати їх не лише на уроках, а й вдома.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 110 / PDF downloads: 88

References

Концева Р. М. Мультимедіа на уроках української мови і літератури / Р. М. Концева // Вивчаємо українську мову і літературу. – № 25. – 2011. – С.4.

Морев И. Образовательные информационные технологии : учеб. пособ. / И. Морев. – Владивосток : Изд-во Дальневосточного университета, 2004. – 162 с.

Осадчий В.В. Створення електронного підручника: принципи, вимоги та рекомендації : навчально-методичний посібник / В.В. Осадчий, С.В. Шаров. – Мелітополь: ТОВ “Видавничий будинок ММД”, 2011. – 120 с.

Положення про підготовку навчальних видань та електронних засобів навчального призначення [Текст] / [уклад. В.Т. Горбенко, Г.І. Лоза, І.О. Мікульонок]. – К. : НТУУ “КПІ”, 2008. – 48 с.

Published

2017-04-03

How to Cite

Linkova, T., & Sharova, T. (2017). Особливості використання електронних засобів навчального призначення в загальноосвітніх школах України. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 178–181. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.178-181