Електронний підручник, як ключовий компонент автоматизованого навчально-контролюючого комплексу з дисципліни «Системне програмування»

Authors

  • M.O. Makieiev Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.195-198

Keywords:

електронний підручник, навчальна дисципліна, структура підручника, автоматизований навчально-контролюючий комплекс

Abstract

В статті розглянуто поняття електронного підручника. Визначена мета дисципліни «системне програмування». Розкриті функціональні особливості електронного підручника з дисципліни «Системне програмування», як ключового компонента автоматизованого навчально-контролюючого комплексу.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 108 / PDF downloads: 113

References

Биков В.Ю. Класифікація засобів навчання // Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К. : Атака, 2005. – С. 3–-60.

Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: [посібник для вчителів] / М.І. Жалдак. В.В. Лапінський, М.І. Шут. – К. : Дініт, 2004. – 110 с.

Осадчий В.В. Створення електронного підручника: принципи, вимоги та рекомендації: навч.-метод. посіб. / В.В. Осадчий, С.В. Шаров. – Мелітополь: ТОВ» ВБ ММД», 2011. – 116 с.

Шишкіна М. Класифікація програмних засобів навчального призначення / М. Шишкіна // Наукові записки. Серія: педагогічні науки. – 2009. – Випуск 82 (2). – С. 286–292.

Published

2017-04-03

How to Cite

Makieiev, M. (2017). Електронний підручник, як ключовий компонент автоматизованого навчально-контролюючого комплексу з дисципліни «Системне програмування». Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 195–198. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.195-198