Інтерактивні відеоуроки: теорія і практика розробки та застосування
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.199-201Keywords:
інтерактивний відеоурок, демонстрація, викладання інформатики, практична робота, інтерактивністьAbstract
В роботі автор наводить приклад розробки та використання інтерактивних відео уроків на матеріалах практичних робіт з інформатики для учнів 11 класів.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 123
/ PDF downloads: 134
References
Табаков В.З. Створення інтерактивних навчальних комп’ ютерних відеокурсів у середовищі Camtasia Studio. – [Електронний ресурс] // Наукові доповіді Національного університету біоресурсів і природокористування України. Електронне наукове фахове видання.- 2008. - № 3 (11). – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-Journals/nd/2008-3/08tvzocs.pdf.
Буймов А.С., Антонов П.Ю. Создание учебного интерактивного видео в технологии Сhromakey // Международный студенческий научный вестник. – 2014. – № 2.
Малышева Е.Н., Буймов А.С., Антонов П.Ю. Технология создания интерактивных элементов в кеинг-видео. // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований . – 2014. – № 9.
Буймов А.С., Антонов П.Ю. Создание учебного интерактивного видео в технологии Сhromakey // Международный студенческий научный вестник. – 2014. – № 2.
Малышева Е.Н., Буймов А.С., Антонов П.Ю. Технология создания интерактивных элементов в кеинг-видео. // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований . – 2014. – № 9.
Downloads
Submitted
2017-01-24
Published
2017-04-03
How to Cite
Maltsev, O. (2017). Інтерактивні відеоуроки: теорія і практика розробки та застосування. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 199–201. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.199-201
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 O.V. Maltsev

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.