Особливості формування експериментаторських навичок учнів та студентів при реалізації принципу наступності навчання фізики
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.204-208Keywords:
наступність навчання фізики, експериментаторські вміння, комп’ютерні тренажери, лабораторний практикум, LMS MoodleAbstract
В роботі описана методика формування експериментаторських навичок учнів та студентів при реалізації принципу наступності навчання фізики з використанням засобів інформаційних технологій. Наведено структурну модель реалізації принципу наступності навчання фізики під час лабораторного практикуму. Показано, що наявність комп’ютерних тренажерів (віртуальних лабораторних робіт) і запропонованої методики формування експериментаторських навичок учнів та студентів суттєво підвищує ефективність використання навчального часу в лабораторії.
Downloads
References
Матвийчук А.В. Методический подход реализации принципа преемственности при обучении физике во время лабораторного практикума / А.В. Матвийчук // Современный физический практикум : материалы XI Междунар. учеб.-метод. конф., г. Минск, 12–14 окт. 2010 г. / под. ред. Н.В. Калачев, М.Б. Шапочкина, А.К. Федотова. – Минск, 2010. – С. 280–282.
Матвійчук О.В. Аналіз результатів вхідного контролю знань студентів з фізики як основа індикації питання реалізації принципу наступності у навчанні / О.В. Матвійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалізація та перспективи : зб. наук. пр. / за ред. В.П. Сергієнка. – Київ, 2011. – Вип. 28. – С. 147–151.
Моисеенко В.И. Виртуальные лабораторные работы по физике / В.И. Моисеенко, С.А. Подласов // Материалы Х Международной конференции «Физика в системе современного образования (ФССО-09)» Санкт-Петербург, 31 мая – 4 июня 2009 г. – Санкт-Петербург, 2009. – Т.2. – С. 37–41.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 O.V. Matviichuk, S.O. Podlasov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.