Теоретичні засади розробки навчальних програмних засобів
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.221-224Keywords:
інформатизація освіти, навчальні програмні засобиAbstract
Стаття присвячена проблемам створення програмного забезпечення навчального призначення. Розглянуті основні вимоги до навчальних програмних засобів і можливі шляхи їх розробки та впровадження в навчально-виховний процес.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 111
References
Гуржій А.М., Биков В.Ю., Гапон В.В., Плескач М.Я. Аналіз стану комп’ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів за 1997-2001 роки //Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2002. – №4.
Овчаров С.М. Теоретичні основи розробки і використання навчальних програмних засобів. Монографія. – Полтава: Дивосвіт. – 2005. – 80 с.
Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования: психолого-педагогический и технологический аспекты : [монография] / И.В. Роберт – М.: БИНОМ. – 2014. – 400 с.
Руденко В.Д. Актуальні проблеми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2002. – №6.
Овчаров С.М. Теоретичні основи розробки і використання навчальних програмних засобів. Монографія. – Полтава: Дивосвіт. – 2005. – 80 с.
Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования: психолого-педагогический и технологический аспекты : [монография] / И.В. Роберт – М.: БИНОМ. – 2014. – 400 с.
Руденко В.Д. Актуальні проблеми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2002. – №6.
Downloads
Submitted
2017-02-15
Published
2017-04-03
How to Cite
Ovcharov, S. (2017). Теоретичні засади розробки навчальних програмних засобів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 221–224. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.221-224
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 S.M. Ovcharov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.