Проблеми ефективного використання автоматизованих систем тестування

  • L.I. Bilousova Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
  • O.H. Kolhatin Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Abstract

У статті систематизовано дидактичні завдання, для вирішення яких застосовується автоматизовані системи педагогічного тестування. Обґрунтовано систему критеріїв для вибору автоматизованої системи педагогічного тестування для вирішення завдань педагогічної діагностики.

References

Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : навчальний посібник / В. І. Лозова, Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : «ОВС», 2002. – 400 с.

Колгатін О. Г. Дидактичні вимоги до засобів автоматизованої педагогічної діагностики / О. Г. Колгатін // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : збірник наук. праць / за заг. ред. проф. В. І. Євдокимова та проф. О. М. Микитюка / ХНПУ імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2007. – Вип. 27. – С. 65–74.

Маланюк Т. П. Автоматизована система «Екзаменатор» / Т. П. Маланюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2005. – № 6. – с. 38–42.
Published
2015-06-01
How to Cite
Bilousova, L., & Kolhatin, O. (2015). Проблеми ефективного використання автоматизованих систем тестування. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 1(1), 8-16. Retrieved from https://uesit.org.ua/index.php/itse/article/view/193