Analysis of game development tools for the training of future engineer programmers

  • Volodymyr Rakovych Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, Melitopol, Ukraine

Abstract

У статті автором проаналізовано такі засоби розробки ігор як рушії, серед яких виділено і описано п’ять груп, а саме: програми для створення 2D ігор, програми для створення 3D ігор, кросплатформні ігрові рушії, програми для розробки масових багатокористувацьких онлайн-ігор, програми для створення браузерних ігор, програми для створення ігор на мобільних телефонах. Зроблено висновок про доцільність вивчення таких засобів як HTML5, мов програмування С / С++ та Lua, різних представників груп рушіїв для розробки ігор.

References

Осадчий В.В.. Вступ до спеціальності програміста. Навчальний посібник / В.В. Осадчий, К.П. Осадча, І.М. Сердюк. – Мелітополь: ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2011. – 296 с.

Бевз С.В. Класифікація та порівняльний аналіз засобів реалізації сучасних ігрових програм / С.В. Бевз, Т.В. Савальчук, А.М. Слюсар // Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Технічні науки». – Хмельницький, 2011. – № 3. – С. 238–243.

Моррисон М. Создание игр для мобильных телефонов: Пер. с англ. – М.: Издательский дом ДМК-пресс, 2006. – 496 с.

Горнаков С.Г. Программирование компьютерных игр под Windows в XNA Game Studio Express / С.Г. Горнаков. – М.: ДМК Пресс, 2008. – 384 с.

Хонич А. Как самому создать трехмерную игру. – М.: фирма МИКРОАРТ, 1996. – 290 с.

GameMaker: Studio Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://docs.yoyogames.com.
Published
2017-06-30
How to Cite
Rakovych, V. (2017). Analysis of game development tools for the training of future engineer programmers. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(2), 32-36. Retrieved from https://uesit.org.ua/index.php/itse/article/view/62