Personal electronic environment for teachers of elementary school
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.8-11Keywords:
website, personal electronic environment, designerAbstract
The above term «website» and described the benefits of using personal electronic environment. In the article the tools to create personal electronic media. Covered structure and basic functionality features.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 135
/ PDF downloads: 115
References
Безкоштовні конструктори створення сайтів. – [Електонний ресус]. – Режим доступа: http://www.internet-technologies.ru/review-of-website-builder.html.
Гиряев Д.Ю. Рекомендации авторам образовательных сайтов / Д.Ю. Гиряев [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://pedsovet.su/publ/44-1-0-1120.
Івасів І.Ю. Персональний сайт учителя – забаганка чи вимога сучасності? / І.Ю. Івасів // Початкове навчання та виховання. 2015. – №34–36. – С. 10–13.
Смирнов М.А. Информационная среда и развитие общества / М.А. Смирнов //Информационное общество. 2011. – №5. – С.50–54.
Створення сайту. [Електонний ресус]. – Режим доступа : http://ru.jimdo.com.
Гиряев Д.Ю. Рекомендации авторам образовательных сайтов / Д.Ю. Гиряев [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://pedsovet.su/publ/44-1-0-1120.
Івасів І.Ю. Персональний сайт учителя – забаганка чи вимога сучасності? / І.Ю. Івасів // Початкове навчання та виховання. 2015. – №34–36. – С. 10–13.
Смирнов М.А. Информационная среда и развитие общества / М.А. Смирнов //Информационное общество. 2011. – №5. – С.50–54.
Створення сайту. [Електонний ресус]. – Режим доступа : http://ru.jimdo.com.
Downloads
Submitted
2017-02-20
Published
2017-04-03
How to Cite
Abroimova, N., & Chorna, A. (2017). Personal electronic environment for teachers of elementary school. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 8–11. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.8-11
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 N.S. Abroimova, A.V. Chorna

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.