Використання мобільних пристроїв на базі ОС Android при вивченні шкільного курсу “Загальна географія”
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.44-49Keywords:
мобільний пристрій, ОС Android, наочність, засоби навчання, мобільний додаток, географіяAbstract
Стаття розкриває високий потенціал використання мобільних пристроїв на базі ОС Android, як одного з видів сучасних навчальних засобів, під час вивчення шкільного курсу “Загальна географія”. Досліджено можливість використання ряду мобільних додатків за допомогою операційної системі ОС Android для сприяння формуванню загальної географічної культури школяра, задоволенню його пізнавальних інтересів. Проведено аналіз окремих розділів, тем курсу, запропоновано деякі прийоми роботи з використанням різних видів мобільних додатків під час навчальних занять та самостійної роботи учнів.
Downloads
References
Гінзбург М. Д. Application, як це українською? / М. Д. Гінзбург // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2004. – № 3. – С. 81–84.
Косик В.М., Хомич Т.А., Хомич Ю.Є. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Android в навчальному процесі.// Комп’ютеру школі та сім’ї. –2014р. – №4 – С. 19–22.
Ленс С. ОС Android и образование: можно ли научить планшетом? – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://android-mobile.ru/expert/os-android-i-obrazovanie-mozhno-li-nauchit-planshetom-1340871820.
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Географія. 6 – 9 класи. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 L.M. Borshchyk, V.V. Pankratieva

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.