Організаційно-педагогічні аспекти підготовки учнів 11-х класів філологічного профілю з використанням інформаційних технологій

  • O.I. Kanash Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Keywords: Individualization of studying, computer-oriented education system, using of Internet-technologies, professional learn schoolchildren, organizational and pedagogical principles of learning activities

Abstract

Considered organizational and pedagogical principles of learning activities using an information technology.The application of information technology within the specialized training. The model profile education teaching Ukrainian language and literature. Developed software that focuses on independent work of students.

References

Ангелова Т. Новите образователни технологии, Интернет и обучението по български език. (25.08.2004). – Режим доступу: http://linternet.bg/publish/tangelova/novite.htm (28 травня 2007)

Осадчий В.В. Використання системи дистанційного навчання Moodle у вищих навчальних закладах. Навчально-методичний посібник / В.В. Осадчий, Мелітополь: РВЦ МДПУ, 2010. – 127 с.

Полат Е.С. Теория и практика дистанционного обучения: учеб. пособие / Е.С. Полат; под ред. Е.С. Полат. – М. : Изд. Центр “Академия”, 2004. –416 с.

Прокоф'єв Є.Г. Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання: Дис. ... канд. пед. наук. Київ 2011. - 205 с.

Кизенко В.І., Орищак Л.Л., Чернега В.Г. Курси за вибором у структурі профільного навчання // Профільне навчання: теорія і практика/ За ред. канд. пед. наук Липової Л.А. – К.: ВВП „Компас”, 2007. - С. 5.

Концепція профільного навчання в старшій школі / Освіта України. – 2003. – № 42-43. – С. 8 – 9.

Трайнев В.А. Информационные коммуникационные педагогические технологии (обобщения и рекомендации): Учебное пособие / Трайнев В.А., Трайнев И.В. – 2-е изд. – М.: Издательско-торговая корпорация “Дашков и К”, 2006. – 280 с.

Слєпкань З.І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики. – Тернопіль: підручники і посібники, 2004. – 240 c.
Published
2016-12-01
How to Cite
Kanash, O. (2016). Організаційно-педагогічні аспекти підготовки учнів 11-х класів філологічного профілю з використанням інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 4(2), 10-15. Retrieved from https://uesit.org.ua/index.php/itse/article/view/79