Досвід розробки комп’ютерних ігор для навчання молодших школярів основам алгоритмізації
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.50-54Keywords:
навчальна гра, комп’ютерна гра, основи алгоритмізації, алгоритмічне мисленняAbstract
У статті актуалізується необхідність розробки комп’ютерних ігор для навчання основам алгоритмізації з метою розвитку алгоритмічного мислення дітей. Автор висвітлює досвід і результати розробки такої програми, описує процес реалізації комп’ютерної гри та основні переваги обраної мови програмування.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 138
/ PDF downloads: 265
References
Архипова С.И. Как пробудить у детей интерес к чтению? / С.И. Архипова. – [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://kopilkaurokov.ru/nachalniyeKlassi/prochee/kak-probudit-u-dietiei-intieries-k-chtieniiu – Загл. с экрана.
Газейкина А.И. Стили мышления и обучение программированию студентов педагогического вуза / А.И. Газейкина. – [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://ito.edu.ru/2006/Moscow/I/1/I-1-6371.html. – Загл. с экрана.
Корниенко М.М. Информатика. Основы алгоритмизации и програмирования: теоретические основы, примеры и задания, практические работы / М.М. Корниенко, И.Д. Иванова. – Харьков:Издателство “Ранок”, 2009. – 48 с.
Левитес В.В. Развитие логического мышления детей дошкольного и младшего школьного возраста / В.В. Левитес // Известия Российской академии образования. – 2006. – №3.
Осадчий В.В. Вступ до спеціальності програміста. Навчальний посібник / В.В. Осадчий, К.П. Осадча, І.М. Сердюк – Мелітополь: РВЦ МДПУ, 2011. – 291 с.
Пройдаков Е.М. Англо-український тлумачний словник з обчислювальної техніки, Інетренту і програмування / Е.М. Пройдаков, Теплицький Л.А.. – Ви. 2. – К.: Видавничий дім «СофтПрес», 2006. – 824 с.
Рихтер Д. Программирование на платформе Microsoft.NET Framework / Рихтер Д. – СПб. : Русская редакция, 2005. – 512 с.
Слинкина И.Н. Использование компьютерной техники в процессе развития алгоритмического мышления у младших школьников /
И.Н. Слинкина: автореф. дис. канд. пед. наук. – Екатеринбург: УрГПУ, 2000.–22 с.
Газейкина А.И. Стили мышления и обучение программированию студентов педагогического вуза / А.И. Газейкина. – [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://ito.edu.ru/2006/Moscow/I/1/I-1-6371.html. – Загл. с экрана.
Корниенко М.М. Информатика. Основы алгоритмизации и програмирования: теоретические основы, примеры и задания, практические работы / М.М. Корниенко, И.Д. Иванова. – Харьков:Издателство “Ранок”, 2009. – 48 с.
Левитес В.В. Развитие логического мышления детей дошкольного и младшего школьного возраста / В.В. Левитес // Известия Российской академии образования. – 2006. – №3.
Осадчий В.В. Вступ до спеціальності програміста. Навчальний посібник / В.В. Осадчий, К.П. Осадча, І.М. Сердюк – Мелітополь: РВЦ МДПУ, 2011. – 291 с.
Пройдаков Е.М. Англо-український тлумачний словник з обчислювальної техніки, Інетренту і програмування / Е.М. Пройдаков, Теплицький Л.А.. – Ви. 2. – К.: Видавничий дім «СофтПрес», 2006. – 824 с.
Рихтер Д. Программирование на платформе Microsoft.NET Framework / Рихтер Д. – СПб. : Русская редакция, 2005. – 512 с.
Слинкина И.Н. Использование компьютерной техники в процессе развития алгоритмического мышления у младших школьников /
И.Н. Слинкина: автореф. дис. канд. пед. наук. – Екатеринбург: УрГПУ, 2000.–22 с.
Downloads
Submitted
2017-03-05
Published
2017-04-03
How to Cite
Bratukha, M. (2017). Досвід розробки комп’ютерних ігор для навчання молодших школярів основам алгоритмізації. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 50–54. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.50-54
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 M.P. Bratukha

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.