Застосування медіаосвітніх технологій для формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики в навчально-виховному процесі

Authors

  • O.H. Burtseva Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.65-68

Keywords:

медіаосвіта, медіаосвітні технології, медіаграмотність, інформаційна компетентність

Abstract

Уточнено поняття «медіаосвітні технології» та описано застосування їх для формування у майбутніх вчителів математики інформаційної компетентності. В статті зроблений аналіз літератури та уточнений склад медіаосвітніх технологій.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 126 / PDF downloads: 350

References

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посібник] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm

Медіаосвіта та медіаграмотність: короткий огляд/ В. Іванов, О. Волошенюк, Л. Кульчинська та ін. – 2-ге вид., стер. – К.: АУП, ЦВП, 2012. – 58 с.

Онкович Г. В. Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіа дидактика / Г. В. Онкович // Вища освіта України. – 2007. – № 2. – С. 63–69.

Федоров А. В. Развитие медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогического вуза. М.: Изд-во МОО ВПП ЮНЕСКО « Информация для всех», 2007. 616 с.

Published

2017-04-03

How to Cite

Burtseva, O. (2017). Застосування медіаосвітніх технологій для формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики в навчально-виховному процесі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 65–68. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.65-68