Негативні фактори для зору школярів при роботі з комп’ютером та їх усунення
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.88-91Keywords:
наслідки комп’ютеризації, інформаційно-комунікаційні технології, вплив комп’ютерів на зір учнів, негативні наслідки зорового перенапруженняAbstract
Підводячи підсумок, треба зазначити, що комп’ютеризація освіти має і негативні моменти, які можуть мати несприятливий вплив на зір школярів. Дослідження в цій галузі проводяться, але їх результати неоднозначні. Але треба віддавати собі звіт в тому, що не комп’ютер винен в погіршенні зору, а часто наше власне незнання елементарних правил норм гігієни при роботі за ним. І якщо вчителі, батьки і діти будуть дотримуватися вищевказаних рекомендацій, то все ж реально буде зменшити шкоду, що наноситься роботою за монітором, нашому зору!
Downloads
References
Дорошенко О.Ю. Вплив комп’ютера на здоров’я користувача. – [Електронний ресурс] / О.Ю. Дорошенко. – Режим доступу: http://ukped.com/predmetni-metodiki/informatika/713.html.
Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98 (затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України 30.12.1998 р. № 9).
Кузьменко М. Компьютер и здоровье [Текст] / Энциклопедия для детей. Том 22. Информатика / Глав. ред. Е.А. Хлебалина. – Москва: Аванта +, 2003. – С. 454–458.
Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 09.03.2004 р. № 121/185 «Про вдосконалення профілактики та оздоровлення дітей з порушенням зору».
Шевчук Н. Якщо віртуальний світ цікавить більше, ніж реальність [Електронний ресурс] / Рівненський обласний науково-практичний тижневик «Медичний Вісник» – [Електронний ресурс] / Н. Шевчук. – Режим доступу: http://medvisnyk.org.ua/content/view/2016/28/.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 I.S. Hadzhyriha

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.