Розробка системи взаємодії з клієнтами для виробничого підприємства на базі конфігурацій «1С:Підприємство 8.3»

Authors

  • S.S. Konovalov Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.118-121

Keywords:

CRM система, компанія, клієнт, функції

Abstract

У статті визначено зміст терміну CRM система customer relationship management, наведено перелік всіх існуючих CRM систем, визначені вимоги до них та наведена порівняльна характеристика найбільш популярних CRM-систем.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 136 / PDF downloads: 109

References

Что такое CRM-системы: для кого и зачем нужны? – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.school1c.com/chto_takoe_crm-sistemy-dlya-kogo-i-zachem-nuzhny/989/.

Выберите свою CRM-систему: сравнительный обзор SaaS-решений. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ain.ua/2012/04/26/82546

Профессиональная разработка в системе 1С:Предприятие 8. / [Габец А.П., Гончаров Д.И., Козырев Д.В., Кухлевский Д.С., Радченко М.Г.] /– М. : -1С- Паблишинг, СПб: Питер:- 2006.

Published

2017-04-03

How to Cite

Konovalov, S. (2017). Розробка системи взаємодії з клієнтами для виробничого підприємства на базі конфігурацій «1С:Підприємство 8.3». Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 118–121. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.118-121