Інтерактивні відеоуроки: теорія і практика розробки та застосування

Authors

  • O.V. Maltsev Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.199-201

Keywords:

інтерактивний відеоурок, демонстрація, викладання інформатики, практична робота, інтерактивність

Abstract

В роботі автор наводить приклад розробки та використання інтерактивних відео уроків на матеріалах практичних робіт з інформатики для учнів 11 класів.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 165 / PDF downloads: 155

References

Табаков В.З. Створення інтерактивних навчальних комп’ ютерних відеокурсів у середовищі Camtasia Studio. – [Електронний ресурс] // Наукові доповіді Національного університету біоресурсів і природокористування України. Електронне наукове фахове видання.- 2008. - № 3 (11). – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-Journals/nd/2008-3/08tvzocs.pdf.

Буймов А.С., Антонов П.Ю. Создание учебного интерактивного видео в технологии Сhromakey // Международный студенческий научный вестник. – 2014. – № 2.

Малышева Е.Н., Буймов А.С., Антонов П.Ю. Технология создания интерактивных элементов в кеинг-видео. // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований . – 2014. – № 9.

Published

2017-04-03

How to Cite

Maltsev, O. (2017). Інтерактивні відеоуроки: теорія і практика розробки та застосування. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 199–201. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.199-201