Теоретичні засади розробки навчальних програмних засобів

Authors

  • S.M. Ovcharov Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, м. Полтава, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.221-224

Keywords:

інформатизація освіти, навчальні програмні засоби

Abstract

Стаття присвячена проблемам створення програмного забезпечення навчального призначення. Розглянуті основні вимоги до навчальних програмних засобів і можливі шляхи їх розробки та впровадження в навчально-виховний процес.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 150 / PDF downloads: 135

References

Гуржій А.М., Биков В.Ю., Гапон В.В., Плескач М.Я. Аналіз стану комп’ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів за 1997-2001 роки //Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2002. – №4.

Овчаров С.М. Теоретичні основи розробки і використання навчальних програмних засобів. Монографія. – Полтава: Дивосвіт. – 2005. – 80 с.

Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования: психолого-педагогический и технологический аспекты : [монография] / И.В. Роберт – М.: БИНОМ. – 2014. – 400 с.

Руденко В.Д. Актуальні проблеми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2002. – №6.

Published

2017-04-03

How to Cite

Ovcharov, S. (2017). Теоретичні засади розробки навчальних програмних засобів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 221–224. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.221-224