Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim»

Authors

  • V.H. Hasanova Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна
  • O.V. Naumuk Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.95-98

Keywords:

Logisim, інформаційні ресурси, вимоги, схемотехнічний аналіз

Abstract

У статті запропоновано змінити програмне забезпечення, яке використовується на лабораторних заняттях зі схемотехнічного аналізу, на Logisim, що в свою чергу спричинило необхідність у розробці інформаційного ресурсу. На основі аналізу навчально-методичної літератури визначено головні вимоги, які необхідно врахувати при проектуванні електронних інформаційних ресурсів.

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract views: 170 / PDF downloads: 102

References

Вембер В. П. Інформатизація освіти та проблеми впровадження педагогічних програмних засобів в навчальний процес. – [Електронний ресурс] / Вікторія Павлівна Вембер // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2007. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/859/.

Демкин В.П., Можаева Г.В. Классификация образовательных электронных изданий: основные принципы и критерии. / Методическое пособие для преподавателей – Томский государственный университет. – 2003. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ido.tsu.ru/ ss/?unit=214.

Осадчий В.В. Створення електронного підручника: принципи, вимоги та рекомендації. Навчально-методичний посібник / В.В. Осадчий, С.В. Шаров – Мелітополь: РВЦ МДПУ, 2011. – 120 с.

Logisim [Електронний ресурс] / Материал из Википедии – свободной энциклопедии. – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Logisim.

Published

2017-04-03

How to Cite

Hasanova, V., & Naumuk, O. (2017). Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(1), 95–98. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.01.95-98