Модернізація освітнього процесу у вищій школі на засадах компетентнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2015.02.69-82Keywords:
educational concept, quality of education, competence approach, transformational approach, curriculum design, educational strategiesAbstract
The article refers to the competence of the individual as an integral characteristic arising in real-life situations in various fields on the basis of knowledge, training and experience and in accordance with internalized values.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 193
/ PDF downloads: 400
References
Кодлюк Я.П. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів як пріоритет модернізації вищої освіти України. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: „К.І.С.", 2004. - С. 10-11.
Кремень В.Г. Нові вимоги до якісної освіти // Освіта України. - 2006. - № 45- 46. - С. 6-7.
Овчарук О.В. Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти:досвід зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті:світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: „К.І.С.", 2004. - С. 5 - 15.
Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство /Ред. кол. Н.Софій (голова), І.Єрмаков (керівник авторського колективу і науковий редактор) та ін. - К.: Контекст, 2000. - 336 С. – С.18 -19, 44 - 47.
Хуторской А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Отделение философии образования и теоретической педагогики РАО. - Центр „Эйдос". [Электронный ресурс] /Доступ: www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm; http//www.eidos.ru /news/compet.htlm.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата современного образования // Интернет-журнал „Эйдос". [Электронный ресурс]. - 2006. Доступ: http://www.eidos.ru/journal/2006/0505.htm.
Овчарук О.В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи.- К.:„К.І.С.", 2004. - 112 с.
Плахотник О.В. Компетентностный подход как базовая категория модели образования будущего столетия // Образование в пространстве школы и вуза: опыт, проблемы, перспективы: Сб. материалов II Междунар. науч.-практ. Конф. 27 ноября 2013г., г.Стерлитамак. -Стерлитамак: Стерлитамакский филиал БашГУ, 2013 – С. 190-199.
Пометун О.І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн. Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: „К.І.С.", 2004. - С. 15-25.
Олейникова О. Н. Европейское сотрудничество в области профессионального образования и обучения: Копенгагенский процесс. - М.: Центр изучения проблем профессионального образования, 2004. - 70 с.
Бобиенко О. М. Ключевые компетенции личности как образовательный результат системы профессионального образования: Дис. к. пед. н. / Казанский гос. технол. университет. - Казань, 2005. - 186 с.
Кремень В.Г. Нові вимоги до якісної освіти // Освіта України. - 2006. - № 45- 46. - С. 6-7.
Овчарук О.В. Компетентнісний підхід до формування змісту середньої освіти:досвід зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті:світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: „К.І.С.", 2004. - С. 5 - 15.
Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство /Ред. кол. Н.Софій (голова), І.Єрмаков (керівник авторського колективу і науковий редактор) та ін. - К.: Контекст, 2000. - 336 С. – С.18 -19, 44 - 47.
Хуторской А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Отделение философии образования и теоретической педагогики РАО. - Центр „Эйдос". [Электронный ресурс] /Доступ: www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm; http//www.eidos.ru /news/compet.htlm.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата современного образования // Интернет-журнал „Эйдос". [Электронный ресурс]. - 2006. Доступ: http://www.eidos.ru/journal/2006/0505.htm.
Овчарук О.В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи.- К.:„К.І.С.", 2004. - 112 с.
Плахотник О.В. Компетентностный подход как базовая категория модели образования будущего столетия // Образование в пространстве школы и вуза: опыт, проблемы, перспективы: Сб. материалов II Междунар. науч.-практ. Конф. 27 ноября 2013г., г.Стерлитамак. -Стерлитамак: Стерлитамакский филиал БашГУ, 2013 – С. 190-199.
Пометун О.І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн. Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О.В.Овчарук. - К.: „К.І.С.", 2004. - С. 15-25.
Олейникова О. Н. Европейское сотрудничество в области профессионального образования и обучения: Копенгагенский процесс. - М.: Центр изучения проблем профессионального образования, 2004. - 70 с.
Бобиенко О. М. Ключевые компетенции личности как образовательный результат системы профессионального образования: Дис. к. пед. н. / Казанский гос. технол. университет. - Казань, 2005. - 186 с.
Downloads
Submitted
2015-08-24
Published
2015-12-01
How to Cite
Plakhotnik, O. (2015). Модернізація освітнього процесу у вищій школі на засадах компетентнісного підходу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 2(2), 69–82. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2015.02.69-82
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2015 O.V. Plakhotnik
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.