Features of the transformation of the role of subjects of the educational process in the transition from traditional to mixed model of learning
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.02.41-45Keywords:
змішаний підхід, модель змішаного навчання, суб’єкти змішаного навчання, майбутні вчителі, ІКТAbstract
У статті розглянуто особливості організації змішаної навчальної діяльності. Описано характеристики та особливості зміни ролі суб’єктів освітнього процесу при переході від традиційної до змішаної моделі. Визначено переваги та недоліки змішаної навчальної діяльності відповідно до функцій в ній викладача і студента.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 176
/ PDF downloads: 120
References
Сисоєва С. О. Професійна підготовка викладача-тьютора: теорія і методика: навч.-метод. посібник / С. О. Сисоєва, В. В. Осадчий, К. П. Осадча / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – Київ; Мелітополь : ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2011. – 280 с.
Стрюк А. М. Система «Агапа» як засіб навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії : дис. ... кандидата. пед. наук : 13.00.10 / Андрій Миколайович Стрюк. – К., 2012. – 312 c.
Шроль Т. С. Змішане навчання як нова форма організації ІКТ-освіти [Електронний ресурс] / Т. С. Шроль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина І. – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 166-170. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__52.
REIMAGINING TEACHING IN A BLENDED CLASSROOM [Електронний ресурс] / TNTP reimagine teaching – Nov, 2014. – p. 17. –Режим доступу: http://tntp.org/assets/documents/TNTP_Blended_Learning_WorkingPaper_2014.pdf.
Staker H. Classifying K–12 Blended learning [Електронний ресурс] / Heather Staker, Michael B. Horn – Innosight Institute May, 2012 – p. 22 –Режим доступу : http://www.christenseninstitute.org/wp-content/uploads/2013/04/Classifying-K-12-blended-learning.pdf
Стрюк А. М. Система «Агапа» як засіб навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії : дис. ... кандидата. пед. наук : 13.00.10 / Андрій Миколайович Стрюк. – К., 2012. – 312 c.
Шроль Т. С. Змішане навчання як нова форма організації ІКТ-освіти [Електронний ресурс] / Т. С. Шроль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина І. – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 166-170. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__52.
REIMAGINING TEACHING IN A BLENDED CLASSROOM [Електронний ресурс] / TNTP reimagine teaching – Nov, 2014. – p. 17. –Режим доступу: http://tntp.org/assets/documents/TNTP_Blended_Learning_WorkingPaper_2014.pdf.
Staker H. Classifying K–12 Blended learning [Електронний ресурс] / Heather Staker, Michael B. Horn – Innosight Institute May, 2012 – p. 22 –Режим доступу : http://www.christenseninstitute.org/wp-content/uploads/2013/04/Classifying-K-12-blended-learning.pdf
Downloads
Submitted
2017-04-10
Published
2017-06-30
How to Cite
Shrol, T. (2017). Features of the transformation of the role of subjects of the educational process in the transition from traditional to mixed model of learning. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5(2), 41–45. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2017.02.41-45
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 Tetiana Shrol
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.