Місце і роль Інтернет-технологій у системі професійного самовдосконалення вчителя початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2016.02.72-77Keywords:
Internet technology, primary school teachers, teacher professional self-development, training of future elementary school teachersAbstract
Done overview of key Internet technologies that are essential primary school teacher in his career. Proved their place and role in professional self-development of future elementary school teacher.
Downloads
Download data is not yet available.
Abstract views: 156
/ PDF downloads: 237
References
Абалуев Р. Н., Астафьева Н. Г., Баскакова Н. И. и др. Интернет-технологии в образовании: Учебно-методическое пособие. Ч.3. –Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2002. – 114 с.
Воротникова І. П. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. №2 (22). - Режим доступу до журналу: http://www.journal.iitta.gov.ua
Моцик Р. В. Використання інформаційних технологій при підготовці сучасного вчителя початкових класів/ Р. В. Моцик //Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – № 48. – С.121-126.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр. [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf.
Шакотько В. В. Методика використання ІКТ у початковій школі / В.В. Шакотько. – К. : Комп’ютер, 2008. – 128 с.
Воротникова І. П. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. №2 (22). - Режим доступу до журналу: http://www.journal.iitta.gov.ua
Моцик Р. В. Використання інформаційних технологій при підготовці сучасного вчителя початкових класів/ Р. В. Моцик //Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – № 48. – С.121-126.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр. [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf.
Шакотько В. В. Методика використання ІКТ у початковій школі / В.В. Шакотько. – К. : Комп’ютер, 2008. – 128 с.
Downloads
Submitted
2016-08-14
Published
2016-12-01
How to Cite
Shustova, N. (2016). Місце і роль Інтернет-технологій у системі професійного самовдосконалення вчителя початкової школи. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 4(2), 72–77. https://doi.org/10.32919/10.32919/uesit.2016.02.72-77
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2016 N.Iu. Shustova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons «Attribution» 4.0 License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.